Znamo koliko višak kilograma ume da izbaci iz koloseka. Svakog ponedeljka donosite novu odluku da ćete krenuti na neku novu popularnu dijetu, ali ne uspevate da istrajete u toj odluci. To je zato što je gubitak kilograma proces kome se treba ozbiljno posvetiti, bez očekivanja instant rezultata. Ukoliko promenite i usvojite  samo nekoliko načina pravilne ishrane možete da očekujete i promene koje one sa sobom nose a pored gubljena masnih naslaga tu su i povećanje koncentracije, lepši i zdraviji izgled kože, bolje raspoloženje i više energije tokom dana. 

Redovni obroci 

Iako su nas kao male učili da je važno imati pet obroka tokom dana, kako starimo izgleda da to polako zaboravljamo. Doručak, užina, ručak, užina i večera neophodan su redosled unosa hrane kako bi nam organizam dobro funkcionisao. Preskakanje obroka često dovodi do usporenog metabolizma i promene raspoloženja što dodatno otežava proces gubitka kilograma. Redovnim unosom izbalansirane hrane dobijate dovoljno energije jer održavate ujednačen nivo insulina u krvi. 

Dovoljan unos tečnosti

Naš organizam je najvećim procentom ( 60%) sačinjen od vode. U slučaju da osećate neverovatnu žeđ, postoji mogućnost da vam je organizam dehidriran. Voda je glavni faktor u održavanju strukture i funkcije svih tkiva. Ona učestvuje u metaboličkim procesima, pravilnoj cirkulaciji, pomaže pri varenju i izbacivanju toksina iz organizma. Optimalni dnevni unos vode je 6-8 časa dnevno. Starije osobe gube osećaj žeđi ili ukoliko nemate razvijenu naviku, podsećajte sebe nošenjem flašice za vodu ili instalirajte aplikaciju na telefonu koja će vas kontrolisati da unosite dovoljno vode tokom dana. 

Redovna aktivnost 

Redovna aktivnost automatski kod mnogih znači sate i sate provedene u teretani ili na vežbama. Međutim, ako spadate u onu grupu ljudi kojima fizička aktivnost teško pada, pola sata aktivnog hodanja takođe znači da ste bili aktivni i potrošili određeni broj kalorija. Važno je kretati se svaki dan. Brojne obaveze tokom dana umeju da umore baš kao i jedan trening, ali to ipak nije dovoljan izgovor da se ne bavite nekom aktivnošću. Zato od sutra idite stepenicama, a ne liftom i svaki lep i sunčan dan iskoristite za vožnju biciklom. Organizam će proizvoditi više hormona sreće a vi ćete polako steći naviku redovnog vežbanja. 

Zerona tretman 

 Zerona je neinvazivni postupak oblikovanja tela uklanjajući višak masnih naslaga hladnom laserskom tehnologijom koja oslobađa ćelijski sadržaj masnih ćelija. Pri tom oslobađanju laser ne uništava masnu ćeliju već je samo prazni što je krucijalno pri oblikovanju tela. Najčešće tretirana područja su kukovi, donji deo stomaka i struk, ali se mogu koristitit i za ruke,vrat, i noge budući da je pogodan za korišćenje celog tela. Sama procedura je bezbolna, traje četrdeset minuta i ne ostavlja nikakve ožiljke niti nuspojave. 

Rezultati su vidljivi i nakon prvog tretmana, međutim za dugotrajne rezultate optimalni broj tretmana je šest.

Ukoliko se već duži vremenski period borite sa viškom kilograma i ne postižete željeni efekat  na najproblematičnijim delovima tela a to su stomak i kukovi, možda je pravo rešenje za vas Zerona tretman. Kombinovanjem saveta gore ponutih i ovog tretmana zagarantovano ćete postići zavidne rezultate. 

Nagradite sebe Zerona tretmanom u našem salonu Laserski centar Gala i saznajte zašto je ovaj način skidanja masnih naslaga metoda broj jedan u svetu.  Konsultacije su besplatne i naš tim stručnjaka će vas informisati o svim prednostima koji ovaj tretman nudi i broju tretmana koji je vama potreban.

„Vrednost lepote je u beskrajnoj raznolikosti vidova u kojima nam se javlja. U tome je i njena oplemenjujuća snaga i njena najveća draž.”- Ivo Andrić

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *